Clubkampioenschappen Enkel – Mix 2019

04 juli 2019

In de weken van 17 juni t/m 30 juni 2019 werden de clubkampioenschappen enkel en mix voor junioren en senioren gespeeld. Vanwege het hete weer gedurende twee weken lang werd gezocht naar speeltijden buiten momenten van deze hitte. We denken dat we daar met z’n allen goed in geslaagd zijn. Voor een uitgebreide beschrijving/verslag van het toernooi verwijzen we naar het jaarverslag wat zal volgen later dit jaar.

Uitslag Senioren

Bij de Heren enkel hebben we 8 heren kunnen verdelen over 2 poules welke daarna vervolgd werden in een A en B finaleronde.

De B-finale werd gewonnen door René Geurts in een wedstrijd tegen Roel van Tilburg.

De A-finale werd gespeeld door Rudy Koenen en Quin Mommen. In een spannende drie-setter werd Rudy opnieuw onze clubkampoen Heren Enkel. Waar vorig jaar een jeugdlid 14+ meedeed binnen deze categorie waren er dit jaar alleen senioren binnen de opgaves.

Bij de Dames enkel werden, net als vorig jaar, 6 dames verdeeld over 2 poules. We kozen ervoor om hierna 1 finale te spelen. Roos Maassen wint dan van Yvonne Theunis in de A-finale.

Bij de dames enkel hebben we 3 jeugdleden van 14+ mogen ontvangen.

Met 22 teams bij de mix werden 4 poules samengesteld A, B en C. Hierna volgden 3 finalerondes.

In de C-finale winnen Catrien Lamers en Jos Ermers van Eric Holtackers en Heidi Holtackers.

Piet Maassen en Kim Daniëls winnen van Maarten Claessens en Marian Claessens in de B-finale.

De A-finale werd gespeeld door Freek Houwen en Roos Maassen tegen Jet Swinkels en Juul Swinkels welke gewonnen werd door de eerstgenoemde.

We bedanken alle spelers voor hun opgave en deelname en heel graag tot volgend jaar!

Namens de Technische Commissie, René Geurts en Yvonne Theunis

Categorieën